Blogger Backgrounds
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

Mood Jiwang





skang kpala ngah jem sbb dok menghafal penyakit2, symptoms n ubat2
hati lak dok sebok teringat kat sorang nie
rase geram marah semua ada kat die
telinga dok sumbat dgr radio era
tetiba kuar lagu Baik2 sayang
tersenyum sendiri
rase cam my mr right tuju lagu nie untk cik luvia
huhuhu entah sapelah tue
rase cam 'die' ckp:
sabar2...nnt tak lama lagi kita jumpa
jgn sedih2 yer sayang
hahaha giler meroyan....


skang nie cik luvia memerlukan ms yg lama untuk menghabeskn st2 note
dan memerlukan daya tumpuan yg tinggi untk membc
bc seket dah rase cam ngah terperangkp dlm jem OTW balik umah during raya hahaha
adakh sy yg terlebih mengada2??
mungkin makin tua n mungkn manyak lg menda kn fikir







Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku


No comments:

Post a Comment